Vehicles

Characters

Little is known about the individuals that shaped the world foxhole is set in, perhaps because so much of the information and technology of the past has been destroyed or lost to time.

We can discover small snippets of information in the game world, maps and item/artwork description. On the region maps we can see possessive qualities of place names that indicate it was named after someone. I’ve listed some below but can exclude «Sun» here for now — although Sun’s Hollow hints at ownership there is a «Path to the Sun» that it is most likely related to. Other interesting place names have no evidence at being named after anyone.

Callahan

portraitc.png as found in the game files. This is assumed to be a portrait of Callahan.

Easily the most prominent character in the Foxhole, he lends his name to many places and even entire regions. He is mentioned (sarcastically) in Vol.8 of Inner Haven as the Warden’s «great» leader and two mounted statues in his likeness can be found flanking the Abandon Ward’s southern bridge. The plaques describe how Callahan led the Wardens to economic prosperity, and suggests diplomatic and militaristic prowess. Callahan is depicted on a horse wearing a general’s uniform with a full beard and wears a sword on his belt (which possible gives its name to The Blade and Pommel Annex to the west of Callahan’s Belt).

Silas Maro

Silas Maro is a Legate of the Colonial Legion who is credited as being to first to walk on the ruins of the Bulwark following the Breach. His great-granddaughter is Thea Maro. Silas was assassinated during the battle of Sunhaven (now known as Abandoned Ward).

He has also a unit named after him: Swords of Maro.

Thea Maro

Thea Maro is the great-granddaugther of Silas Maro. She is raised to be «an expert tactician» and has «exceptional natural gifts». She would ultimately lead the Colonial army to take the center of the Warden’s empire. How effective she was is disputed, as Inner Havens praises her for her «swift and decisive leadership», some have doubts about her true capabilities, such as Christos.

It is assumed that Thea has lead the Swords of Maro herself. At some point, she is awared a position in the «high council representing Veli», but she refuses and stays in the military.

Smuggler

The Smuggler is a nickname of a character found in lore. He is an enterprising individual who operates a smuggling network between the north and south of the continent. Part of his wares can be found at Smuggler’s Cove and Smuggler’s Fort. Among wares smuggled are jerky from Fisherman’s Row and tobacco from Therízo. It is unknown whether the Smuggler is still alive to date.

Morgan

A Warden stowaway, she killed two colonial guards with their own knife to make her escape to Westgate, planning to steal a truck and escape north via the Heartlands she plans on returning to Fisherman’s Row with reinforcements to save the other captives. Left a note for colonials next to a burnt out logistics truck under the alias «M».

Colonial Author

The author of the volumes of Inner Haven, with presumably at least 12 volumes having been written, only four have been recovered so far (Inner Haven — References)

Young, Talented Engineer

A Colonial who developed the H-Class Hatchet «H5» Light Tank during the Boreal Wars (H5 desc). They came from an «industrialised western city-state» called Dimiourg.

The Colonials[]

Колонисты описываются фракция изобретательности и практичности. Иногда их называют «Колониальный легион». Во время типичного Мирового Завоевания Колониалы контролируют самые южные регионы карты мира. Некоторые конфигурации карт отклоняются от этого стандарта.

Происхождение

Колониалы происходят (возможно, частично) из Мезеи, которая расположена за пределами игровой карты на юге. Предположительно позже Мезея подчинила или объединила Вели вместе со своей столицей Дамократом. Некоторые из граждан являются выходцами из промышленно развитого западного города-государства под названием Димиург. Это может означать, что Мезея, возможно, является конфедерацией, или Димиург является союзником Мезеи.

Культура

Колониальные имена, кажется, происходят из разных народов, но их имена собственные можно узнать как латинские и / или эллинские. Название Colonial подразумевает, что они на самом деле колонизаторы; на это также ссылается Колониалист в трудах Inner Haven (в отличие от того, чтобы быть оскорблением, используемым Стражами). Некоторые хранители неофициально называют их колли.

Военные

Их бывшими военачальниками были Сайлас и Теа Маро (правнучка). Первый — Легат (равный генералу), который считается первым, кто ступил на руины Бастиона после Пролома. Последнюю вырастили как великого полководца: одни люди утверждают, что она провидец, а другие сомневаются. Нынешняя колониальная униформа состоит из темно-зеленого шлема (похожего на шлем американского M1), коричневой военной куртки с длинным рукавом с темно-зеленым наплечником, военных мешочков вдоль пояса, темно-серых грузовых / военных брюк и светлых коричневые ботинки.

Refinery[]

In order to craft items, raw materials must first be processed in a Refinery. The refining costs vary depending on the finished good. Refining can be ordered in parallel by different Players, or output to a public stock.

Raw Refined Refined stack (per left click) Ratio Time per stack (min:sec) Time per unit

of Refined (min:sec,msec)

Time per crate of Refined

(min:sec)

Max queue storage

(refined in personal queue)

Salvage Basic Materials 20 2:1 0:06 0:00,6 1:00 10,000
Salvage Diesel 10 10:1 0:12 0:12 0:12 5,000
Salvage Explosive Materials 100 10:1 5:33 0:33,3 11:06 5,000
Components Refined Materials 20 20:1 0:40 0:40 13:20 5,000
Crude Oil Petrol 3 3:1 6:00 6:00 6:00 5,000
Sulfur Heavy Explosive Materials 20 20:1 1:00 1:00 20:00 5,000
Iron Iron Alloy ? 1:1 ? ?
Aluminum Aluminum Alloy ? 1:1 ? ?

Requires Concrete Mixer:

Raw Refined Refined stack

(per left click)

Ratio Time per stack (min)
Components Concrete Materials 20 10:1 0:40

Spawn & Respawn[]

See: Community Guides/Respawning

Once you’ve deployed to a base, the first thing you should do is assign your spawn to that base so that you can respawn there after you die.
Press to open the Base’s menu and click the house icon at the bottom to assign your spawn there.

Picture of death screen

After dying, you will be able to spectate friendly soldiers near your corpse while being able to cycle through them with and .

You can click the respawn button to respawn at the base you chose. This process consumes 1 Soldier Supplies (item that looks like a shirt) in the base’s stock. Once the base no longer has any Soldier Supplies you can no longer respawn there! So keep an eye on the amount your base has.

You can only assign yourself two possible spawn, a Forward Base spawn and a Home Base spawn (Town Base and Relic Base). Selecting a new spawn point will replace the old one.

Description[]

Versioning

This article is considered accurate for the current version (0.46) of the game.

This spreadsheet shows how many of X you need to destroy a particular structure.

For firearms, the number shown is the minimum amount of bullets needed when at closest range without missing. Outside of testing examples results may vary depending on range, rng of weapon damage and if the structure is being repaired. Many weapons and explosives listed below are not ideal to be used to destroy defenses, instead suited towards infantry and anti-vehicle.

Numbers marked as bold are the best weapons to use generally to destroy that structure, certain situations may require alternative weapons to be used however. Grey numbers are the worst weapons to deal with the structure. As a general rule you want a weapon capable of destroying the structure reasonably quickly at not too high a cost as well as minimum risk to yourself.

Red = Guns
Yellow = Explosives
Blue = Crew Served Weapons

Note:

  • , , , and damage does not affect structures at all. Therefore all weapons using that type of damage are not listed below (small arms, frag grenades, mortar shrapnel, anti-tank rifle, etc…).
  • damage (12.7mm) can only affect certain light structures. Structures immune to it will show «N/A».
  • For artillery and mortar, the values are for direct hits.
  • The values listed are for structures not affected by any health debuff of No Man’s Land.

Protections[]

Dug Foxhole Sandbags Sandbag Wall Barbed Wire Fence Tank Trap T1 Wall T1 Gate T2 Wall T2 Gate T3 Wall (uncured) T3 Wall T3 Gate
Malone MK.2 MG N/A N/A N/A N/A N/A 50 50 N/A N/A N/A N/A N/A
KRN886-127 Gast MG N/A N/A N/A N/A N/A 50 50 N/A N/A N/A N/A N/A
HV 12.7mm MG N/A N/A N/A N/A N/A 44 44 N/A N/A N/A N/A N/A
HE Grenade 9 3 5.8 33 15 2.75 2.75 5.8 5.8 52 52
Mortar Shell 2.1 3.2 5.4 1 1 2 2 8.6 8.6
RPG Shell 2 3 5 2 2 2.25 2.25 3.1 22 22
Ignifist 30 7.2 20 10 10
A.T.R.P.G. Shell 7.7 7.7
A.T.R.P.G. Indirect Shell 5.55 5.55
Hydra’s Whisper 1.4 1 1 2.1 2.1 4 4 12.1 12.1
Satchel 1 4.2 1 1 1 1 1 3 3
30mm 1.66 1.66 3.2 3.2
40mm 1.2 2.7 1 1 2.22 2.22 2
68mm AT 5.3 6.66 6.66
120mm
150mm 1 1
250mm 1 1 1 1
300mm 1 1 1 1

Barbed Wire can only be removed with a Wrench or by the Hydra’s Whisper.

Tank Trap can be removed with a Wrench or by the Hydra’s Whisper.

Sandbags and T1 Wall can be run over and destroyed by vehicles bigger than a motorcycle.

Trenches & Bunkers

All values for bunkers are only for single-piece bunkers (100% structural integrity). Note that Tier 1 bunkers can never have more than 2.5 times the health of a single piece bunker, no matter how big they get. For tier 2 the limit is 7.5 times. For tier 3 the limit is approximately 43 times.

T1 Trench T2 Trench T3 Trench cured

(Uncured)

T1 Bunker T2 Bunker T3 Bunker cured

(Uncured)

Malone MK.2 MG N/A N/A N/A 160 N/A N/A
KRN886-127 Gast MG N/A N/A N/A 160 N/A N/A
HV 12.7mm MG N/A N/A N/A 125 N/A N/A
HE Grenade 24 30 56 (10) 8.3 10.8 32 (4.25)
Mortar Shell 80 100 200 4 5 16
RPG Shell 11.5 14 26 3.7 4.5 15
Ignifist 30
A.T.R.P.G. Shell
A.T.R.P.G. Indirect Shell 36
Hydra’s Whisper 7.5 6 7.5
Satchel 1 1.2 2.3 1 1.25 1.33 (1)
30mm 5 6.5 19.3
40mm 4.2 15
68mm AT 12.5 28
120mm
150mm
250mm 1 1.7 1 1
300mm

В Foxhole не работает управление. Foxhole не видит мышь, клавиатуру или геймпад. Решение

Как играть, если невозможно управлять процессом? Проблемы поддержки специфических устройств тут неуместны, ведь речь идет о привычных девайсах — клавиатуре, мыши и контроллере.

Таким образом, ошибки в самой игре практически исключены, почти всегда проблема на стороне пользователя. Решить ее можно по-разному, но, так или иначе, придется обращаться к драйверу. Обычно при подключении нового устройства операционная система сразу же пытается задействовать один из стандартных драйверов, но некоторые модели клавиатур, мышей и геймпадов несовместимы с ними.

Таким образом, нужно узнать точную модель устройства и постараться найти именно ее драйвер. Часто с устройствами от известных геймерских брендов идут собственные комплекты ПО, так как стандартный драйвер Windows банально не может обеспечить правильную работу всех функций того или иного устройства.

Если искать драйверы для всех устройств по отдельности не хочется, то можно воспользоваться программой Driver Updater. Она предназначена для автоматического поиска драйверов, так что нужно будет только дождаться результатов сканирования и загрузить нужные драйвера в интерфейсе программы.

Нередко тормоза в Foxhole могут быть вызваны вирусами. В таком случае нет разницы, насколько мощная видеокарта стоит в системном блоке. Проверить компьютер и отчистить его от вирусов и другого нежелательного ПО можно с помощью специальных программ. Например NOD32. Антивирус зарекомендовал себя с наилучшей стороны и получили одобрение миллионов пользователей по всему миру.

ZoneAlarm подходит как для личного использования, так и для малого бизнеса, способен защитить компьютер с операционной системой Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista и Windows XP от любых атак: фишинговых, вирусов, вредоносных программ, шпионских программ и других кибер угроз. Новым пользователям предоставляется 30-дневный бесплатный период.

Nod32 — анитивирус от компании ESET, которая была удостоена многих наград за вклад в развитие безопасности. На сайте разработчика доступны версии анивирусных программ как для ПК, так и для мобильных устройств, предоставляется 30-дневная пробная версия. Есть специальные условия для бизнеса.

Acquiring Prototyping Materials[]

Iron Alloy and Aluminum Alloy are used to produce prototype kits of vehicles and weapons respectively. They are refined at the Refinery (at a 1:1 ratio) from Iron and Aluminum. Those are gathered whilst scrapping at Salvage fields. Each field will only ever spawn one type of material until cleared. If an Aluminum node spawns, all future nodes will be Aluminum. When the field resets it randomly selects iron or aluminum. One can expect on average approximately 300 Aluminum/Iron per salvage field cleared.

You can check the cost to produce a prototype kit of a specific tech by hovering your mouse over that technology’s icon in the Engineering Center menu. Once you have enough Iron/Aluminum Alloy on you, simply click the technology you want to try to get a prototype kit of it.

Описание (оригинал с геймпедии)[]

В Foxhole есть две выбираемые игроком фракции:The Wardens (Вардены, Сажи, Наблюдатели) и The Colonials (Колонисты, Колониалы). Геймплей двух фракций в основном идентичен. Обе фракции используют одно и то же оружие и могут строить одинаковые постройки. Игроки одной фракции также могут использовать любое снаряжение, произведенное другой фракцией. Транспортные средства действуют одинаково для обеих фракций, хотя большинство транспортных средств визуально различаются между ними. Игроки могут использовать машины любой фракции, но при их строительстве они всегда будут строить вариант своей фракции.

Reserve Stockpiles[]

Any player can create a reserve storage stockpile at any Seaport. Upon creation an access code is randomly generated, it can be shared with other players so they get permanent access to that reserve storage, no one else has access to it. The reserve storage can be made visible or invisible to others via an option. The reserve storage is specific to a given Seaport, meaning a player can have a reserve storage at one Depot and a different storage at another Depot. If a reserve storage goes unused for 50 hours then it is deleted and its content dumped into the public stockpile. You can switch from public to reserve storage stockpiles in the Depot menu via a button in the top right.

Unlike the public stockpile, the reserve storage has limitations on what vehicles and crates it can store, only «reservable» ones can be stored. Crates that have been produced through a public queue are not reservable. Crates of basic materials are only reservable if the bmats has been retrieved from the Refinery queue with the option. If a vehicle is reservable a red padlock will show in the top right of the vehicle’s menu. All the offensive vehicles (APC included) can never be stored in reserve storages, as well as the Bus and Construction Vehicle. The reserve storage can store vehicle crates of those vehicles, but once the crate is unpacked and the vehicle retrieved it can’t be submitted back into the reserve storage. Also, any vehicle that has been previously stored in a public stockpile is no longer reservable.

Main Menu[]

Main Page

Shard Selection

After clicking «Play», you must choose which shard you want to play on. A shard is basically a separate game server independent from the other shards. The shards help the game handle more players. You can play on both shards, even on different faction. Shards are not linked to world regions (EU, NA, Asia, etc…), every player around the world can play on the same shard.

The «Live-1» usually is more populated which can mean longer waiting queues.

After selecting a shard, click play again to get to the faction selection screen.

Faction Selection

Faction Selection Screen

You are presented with a choice to join a faction: Wardens or Colonials.

The two factions are very similar, gameplay wise. They do have visual differences between their vehicles. Be warned though! You will be locked to that faction (on that shard) after playing for 6 minutes as them and you won’t be able to change until the current war is over and a new one starts. When playing with friends, it is best to decide beforehand which faction to join as, to avoid being locked into different factions for the remainder of the war.

If you are below level 5, the game grants you a single chance to switch faction past the 6min limit.

Press the «Deploy» button to spawn on the Home Region Island.

The Home Region is not the actual war but a lobby and a training area.

Building[]

See: Community Guides/Building Guide

Building structures requires a Hammer and some material, or a Shovel, or Large Materials. Most structures require either Basic Materials.

Bunker and Trenches in their first stage just require a shovel, but when upgrading them to the next tier, you’ll need Basic Materials and in higher tiers Concrete.

To build equip the hammer and press to select the structure you want. You should now have a blue copy of the structure to move around and place. You can rotate the blue structure with the + drag(right mouse button). Finalize your placement with the (left mouse button).

Repairing structures always only cost you Basic Materials to repair, even if you needed another resource to build it.

General Info[]

There are a large amount of structures and buildings in Foxhole. They vary in size, structural strength, and uses. They are used as spawn points, defenses, storages, production sites, resource collection sites, etc…

Nearly every structure falls into one of two categories:

  • World Structures that are pre-existing buildings at fixed locations that can be destroyed and rebuilt by Players but not created from scratch (e.g. Town Bases, Garages, etc…)
  • Structures that are placed and built by Players anywhere they want (e.g. Bunkers, Watch Towers, etc…)

Construction

Building a structure requires a tool and type of material that depends on the type of structure.

  • Materials used for construction: Basic Material , Refined Materials , Concrete Materials , Sandbags (Material) , Barbed Wire (Material) , Metal Beams .
  • Tools used for construction: Hammer, Shovel , Construction Vehicle, Sandbags (Material) , Barbed Wire (Material) , Metal Beams .

To know which tool and type of material you’ll need to build a particular structure, simply look at the «Cost» and «Built With» columns in the tables listing all structures below.

To create a new structure, no matter which tool is needed, you will have to equip the required tool and press to open the Build Menu. Then you will place a blueprint of the desired structure on the ground and you will use the tool on it to slowly build it.

To rebuild destroyed existing world structures, you will need to equip the required tool and press on them to start the reconstruction and use your tool on it.

Upgrading

Certain structures can be upgraded to a higher tier (e.g. Walls) or with modifications (e.g. Bunkers & Trenches) with particular tools and materials. No matter the tool required, you’ll always need to press to switch to the Upgrade Mode and press on the structure to either start the upgrade or open the upgrade menu.

Destruction

Most structures in the game can be destroyed in one way or another.

Structures do not take damage from small arms fire and only a few take damage from heavy machine guns, you require heavy explosives to destroy most structures. The amount required will depend on the structural strength of the structure.

Decay

Player built structures will start to decay over time, starting usually 24 hours after their creation, unless certain requirements are met. This is to help the game’s performance as there is a limit to how many entities the game can handle.

AI

Certain defensive structures in the game can be Garrisoned by invisible AI soldiers if certain requirements are met. The AI will fire at enemy players that come in range. Some defenses with AI will even retaliate when fired upon. To check if a defense’s AI is active look at the size of the flag on the structure: small flag = no AI , large flag = active AI.
For defensive buildings with windows, the AI is represented by the size of the cloth under the window.

Firearms[]

Icon Class Name Slot # Damage Damage Type Cost Ammo Faction
Anti-Tank Rifle 20 Neville Anti-Tank Rifle 1 150-225 150 5 38 8 3.7 20mm
Assault Rifle Aalto Storm Rifle 24 1 Auto: 35-52 Semi: 42-63 165 10 29 30 2.3 7.92mm
Assault Rifle «Dusk» ce.III 1 21-50 165 10 24 40 3.6 7.92mm
Assault Rifle Booker Storm Rifle Model 838 1 35-52 165 10 20 12 3.8 7.92mm
Heavy Rifle The Hangman 757 1 78-117 125 20 20 6 3.8 .44
Heavy Rifle Volta r.I Repeater 1 78-118 100 15 20.2 8 3.8 7.62mm
Infantry Support Gun Daucus isg.III 8 400 150 5 40 1 3.4 30mm
Light Machine Gun Catara mo.II 1 55-82 165 10 34 25 3 12.7mm
Long Rifle KRR2-790 Omen 1 45-67 155 15 23.7 10 3.8 7.62mm
Long Rifle Clancy Cinder M3 1 47-67 130 15 23 12 3.8 7.62mm
Machine Gun KRN886-127 Gast Machine Gun 1 55-82 30 10 38 75 3.8 12.7mm
Machine Gun Malone MK.2 1 35-52 30 10 38 125 3.8 12.7mm
Pistol Cascadier 873 2 27-38 60 20 7 12 2.5 8mm
Pistol Ferro 879 2 30-45 9 8 3 8mm
Revolver Cometa T2-9 2 60-90 60 20 13 6 3.3 .44
Rifle No.2 Loughcaster 1 45-67 100 20 20 12 4 7.62mm
Rifle Argenti r.II Rifle 1 45-67 100 20 14 12 3.8 7.62mm
Rifle Blakerow 871 1 39-58 140 20 14 15 3 7.62mm
Rifle Fuscina pi.I 1 39-58 140 20 20 15 3.8 7.62mm
Rifle Sampo Auto-Rifle 77 1 45-67 125 20 20 12 2.3 7.62mm
Shotgun Brasa Shotgun 1 27-263 (1 meter) 21-32 (11 meters) 120 20 29 6 3.4 Buckshot
Sniper Rifle Clancy-Raca M4 1 100-150 200 15 5 37 5 4.3 8.5mm
Sniper Rifle KRR3-792 Auger 1 70-105 200 15 5 25.5 10 4.3 8.5mm
Submachine Gun No.1 «The Liar» Submachine Gun 1 27-40 120 20 18.1 18 3.3 9mm SMG
Submachine Gun «Lionclaw» mc.VIII 1 21-40 120 20 18 20 3.6 9mm SMG
Submachine Gun “The Pitch Gun” mc.V 2 20-30 80 20 14 15 2.8 9mm SMG
Submachine Gun Fiddler Submachine Gun Model 868 1 27-40 120 20 14 25 3 9mm SMG

Разработка

Siege Camp, первоначально называвшийся Clapfoot Inc. до середины 2021 года, разработал концепцию Foxhole в начале 2016 года, после завершения нескольких небольших мобильных проектов. Цель Foxhole состояла в том, чтобы создать многопользовательскую военную игру, которая происходила бы в постоянном мире, предоставив игрокам возможность управлять всеми аспектами военных действий.

Ранние концептуальные разработки игры исследовали возможные особенности, такие как перспективная камера от первого лица и пошаговый формат игрового процесса. В конечном итоге была принята перспектива сверху вниз, чтобы стимулировать сосредоточение на стратегии и сотрудничестве игроков, а не на погружении в игру. В самом начале процесса разработки было принято решение, что действие игры будет происходить в вымышленной вселенной, которая отдает дань уважения войне начала 20-го века. Направление Siege Camp было сосредоточено на разработке транспортных средств, оружия и персонажей, которые были оригинальными, а не историческими.

Siege Camp начал работу над прототипами Foxhole в начале 2016 года, что привело к общедоступному выпуску на стадии пре-альфа в июле 2016 года. Первые итерации поддерживали 64 игрока на экземпляр сервера в одном регионе, что в конечном итоге привело к поддержке 120 игроков. World Conquest, основной игровой режим в Foxhole, был впервые выпущен в марте 2018 года. После выпуска в игровом режиме было 9 взаимосвязанных регионов, связанных с глобальным конфликтом. В обновлении 26, выпущенном 19 июня 2019 года, карта была полностью переработана, теперь все регионы представляют собой шестиугольники одинакового размера, а количество регионов увеличено до 23.

Unarmored[]

The values for vehicles are to destroy them, not just disable. Values for standard version of the vehicle.

Bicycle Motorcycle UV-05a «Argonaut» Drummond Loscann 55c UV-5c «Odyssey» UV-05 «Collector» Drummond 100a Drummond Spitfire 100d UV-24 «Icarus» Truck R-9 «Speartip» Escort R-5b «Sisyphus» Hauler Dunne Landrunner 12c Dunne Leatherback 2a Resource Truck Transport Bus Ambulance Construction Vehicle Fuel Tanker Flatbed Harvester Crane
HP 200 300 300 900 900 1150 1150 1150 1150 1300 900 900 900 900 1000 1000 600 750 1000 1125 1125 1250 1500
Rifle 7 9 13 35 45 28 28 28 28 31 31 18 22 31 34 36 43 48
SMG 12 20 45 58 58 67 45 45 45 45 52 52 30 38 55 59 60 63 73
Shotgun 13 13 13 13 8 9
Revolver 9 20 20 20 20 13 16
Sniper Rifle 12 12 12 12 8 10
Carbine 9 30 30 30 30 20 24 30 33 38 41 50
Storm Rifle 12 48 48 48 48 30 38 53 60 75
Armored Car MG 12 45 45 45 45 45 45 45
Malone MK.2 MG *
KRN886-127 Gast MG * 29 31 30
LMG * 29 31 30
20mm * 1.8-2.7 2.7-4 2.7-4 8-12 8-12 10.2-15.3 10.2-15.3 10.2-15.3 10.2-15.3 11.6-17.3 8-12 8-12 8-12 8-12 8.9-13.3 8.9-13.3 6 7 8.9-13.3 10-15 10-15 13.3-20
Frag Grenade 2.5 3.3 7 7 7 7 8.5 8.5 7 7 9 10 11 12 13
Bomastone Grenade 3.6 4.6 14 11 11 11 11 12 12 9 9.5 12.5 14 14 15 18
HE Grenade 1 2.2 3.2 5.6 7.5 7.2 7.2 8.1 6.6 6.6 6.6 6.6 7.3 7.3 4.2 5.2 7.3 8 8.2 9.4 11.5
Sticky Grenade 1 1 1 2.7 4.1
BF5 White Ash Flask Grenade
Mortar Shell * 10-11
Mortar Shrapnel 14
RPG Shell * 1 1 1 3.1 3.1 1.6 1.6 1.6 1.6 1.6 1.6 1.9 2.1 4 2.8
Ignifist 30 2.4 3.1 3 3 3.2 4
A.T.R.P.G. Shell 2.4
A.T.R.P.G. Indirect Shell 1 1 1 1.6 1.6 1.25 1.25 1.25 1.25 1.6 1.7 2.1
Hydra’s Whisper
Satchel 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
30mm * 1 1 1 4.6 5
40mm Round * 1 1 1 1.5 1.5 1.5 1.5 1.7 1.7 1.01 1.9 1.9 2.1 2.5
68mm AT * 1 1 1 1.5 1.5 1.5 1.5 1.7 1.7 1.01 1.9 1.9 2.1 2.5
120mm * <7 <7 <7 <7
150mm * 1 1 1 1 1 1
250mm * 3.1 3.1 3.1 3.1
Storm Cannon 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Machine Gun Pillbox
AT Pillbox
AT Gun Garrison 1 1 1
Tier 3 Garrisoned House 1.8-2.7 2.7-4 2.7-4 8-12 8-12 10.2-15.3 10.2-15.3 10.2-15.3 10.2-15.3 11.6-17.3 8-12 8-12 8-12 8-12 8.9-13.3 8.9-13.3 8.9-13.3 10-15 10-15 13.3-20

Технологии в игре Foxhole

Технологии важны для любой кампании. Металлические части можно получить в случайном порядке при обработке шахт или тщательном осмотре компонентов. Они легко помещаются в инвентарь (99 предметов) и их можно использовать для создания более мощного оружия и улучшения зданий. Чтобы создать, например, танк вам потребуется небольшое количество таких деталей (всего лишь 6), больше деталей понадобится на улучшение мастерских, транспортных мастерских и оружейных.

Логисты тратят много сил и времени на сбор различных механических деталей, а затем они используют их для улучшения фабрик. А ещё они тратят много времени в мастерских, создавая различные предметы. Поэтому хороший логист должен знать, что, где и как собирать, и как правильно использовать всё это в игре.

Первое, что вам нужно сделать – это улучшить мастерские транспорта или оружейные, и желательно улучшать те здания, которые находятся рядом с вашим городом. Таки образом, вы не станете тратить эти нужные детали на улучшение зданий, которые находятся далеко от вас. Ведь эти здания могут быть уничтожены или захвачены противником. Только тогда, когда вы улучшите ближайшие к вам здания, вам нужно задуматься об улучшении других мастерских. Улучшенные здания производят боеприпасы быстрее, и вашей команде всегда хватает боеприпасов. Чем быстрее вы найдёте все чертежи для зданий и материалы для их улучшения, тем быстрее вы сможете поставлять припасы на передовые линии. А это значит, что вы сможете быстрее развиваться. Чем дольше вы тянете с этим, тем сильнее становиться вероятность того, что ваше здание могут уничтожить или захватить.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector